2014/11/22

Lauantain parhaat | Best of Saturday

Koko päivä on mennyt liikenteessä. Tyttärellä oli tänään koulupäivä ja vanhemmatkin oli kutsuttu koululle opetusta seuraamaan. Mies oli koululla kaksi ensimmäistä tuntia jonka aikana minä jatkoin torstaina aloitettua viikkosiivousta (eilen ei vaan jaksanut). Ruokatunnilla tehtiin vaihto ja minä olin paikalla seuraavat kaksi oppituntia. Melko leppoisaltahan tuo tuntui; ensin laivanupotusta yllin tunnilla ja kuviksen tunnilla joulukortin askartelua (minäkin pääsin askartelemaan).

Koulun jälkeen suunnattiin kaupungille jouluostoksille. Isompi osti lahjan pienemmälle ja toisin päin. Minä olen muutamia lahjoja ostellut etukäteen jo aikaisemmin, joten nyt en jaksanut stressata lahjoilla vaan keskityin ihan omiin ostoksiin. Löysin etsimäni lasinaluset, puoleen hintaan vieläpä!

Kotiin tultiin vasta kuuden jälkeen, joten nyt on ihana ottaa ihan rennosti. Syötiin juuri nopeasti kasaan raapaistu illallinen: fetasalaattia, merilevämätiä, ranskankermaa, sipulia ja paahtoleipää sekä juustoja. Jälkiruuaksi koulun myyjäisistä ostettuja mokkapaloja. Nam!


Rentoa viikonlopun jatkoa!

\

Easy saturday evening.

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa hyvältä tuo nopsasti kasaan saatu illallinen, ei yhtään nopsasti kasaltulta! :D
    Mukavaa viikonloppua sinnekin!

    Ja hei ps. mulla on blogissa uudistuksia, jonka myötä postaukset eivät päivity enää bloggerin blogivirrassa, tylsä juttu, jos haluat lueskella uusia postauksiani niin lukijan pitäisi päivittää blogin osoite nykyiseen. :)

    VastaaPoista
  2. Sikäli illallinen oli helppo, ettei yhtään pannua tai kattilaa tarvinnut liata. :D

    Postauksesi päivittyvät minulle ihan normaalisti bloggeriin, vaikka en mielestäni mitään päivityksiä ole tehnyt? Pääasia että päivittyvät. :)

    VastaaPoista