2016/02/22

Edullinen löytö: EIGHTMOOD FLORA


Monissa (erityisesti ulkomaisissa) sisustusblogeissa olen useasti törmännyt kauniiseen pyöreään maljakkoon. Perinteiset Aaltovaasit meiltä löytyvät ja muutama muukin maljakko, mutta tällaista isoa pyöreää maljakkoa olen kaivannut. Kyseessä on ruotsalaisen Eightmoodin valmistama Flora -maljakko. Viikko sitten ilahduin suuresti, sillä löysin maljakon todella hyvästä alennuksesta Askosta! Olen aiemmin tätä Eightmoodin maljakkoa nähnyt myytävän Stockmannilla ja hinta on ollut ihan muuta kuin mitä nyt siitä maksoin. Normaalihinta tälle maljakolle oli Askossa 59 euroa ja minä sain sen omakseni 25 eurolla. Ei paha!

Tulppaanikausi on parhaimmillaan ja pianhan maljakkoon saa kaunistusta ihan luonnostakin (köh, vähän haluan tässä ajatella optimistisesti). Esimerkiksi vuohenputket näyttäisivät varmasti tosi kauniilta tässä maljakossa! Keväällä tulee luultavasti leikattua hiukan omenapuitakin ja voisinpa niitäkin oksia tähän maljakkoon esille laittaa. Ainakin aiemmin olen omenapuun oksat saanut kukkimaankin!


Tällaisista edullisista löydöistä sitä tulee joskus tosi iloiseksi!

Maanantaiterveisin,
Liina.


Ps. blogiani voit seurata myös Facebookissa / Bloglovinissa / Instagramissa ja Villa Ilonan sisarblogi löytyy osoitteesta Stoori.fi/dash-of-design

12 kommenttia:

  1. Onpa kaunis maljakko! Ja hyvään hintaan löysit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jossu, minunkin mielestäni hinta oli tosi kohtuullinen. :)

      Poista
  2. Mä haluisin kanssa pyöreän maljakon! tosi kaunis!

    VastaaPoista
  3. Kaunis, jokin tuollaisissa nyppylä-pinnoissa viehättää minua. Juuri tänään kirosin, että aaltoihin on jotenkin vaikea asetella tulppaanit (ja niitä pitää olla paljon) :)

    VastaaPoista
  4. Tuo on kyllä aivan ihana! Sun vinkin ansiosta meillekin kotiutui tuo samainen maljakko Askosta♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mahtava juttu että teillekin tämä kaunokainen tiensä löysi. <3

      Poista
  5. Tosi hyvä löytö! Vastaavaa olen tosiaan myös minä monista ruotsalaisista blogeista ihaillut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kovin monessa näitä pyöreitä maljakoita on näkynyt. Toinen yleinen aika samankaltainen taitaa olla Svenskt Tennin versio, joka kaiketi se "alkuperäisin" on. :)

      Poista
  6. Hyvä löytö ja mukava blogilöytö! Liityinpä seurailemaan tätä jatkossakin :)

    VastaaPoista